pühapäev, 15. aprill 2007

Huvitavad asjad..

...ja lihtsad asjad ja keerulised asjad.. ja imelikud asjad... Üldiselt.. Head asjad? Või..? Hmm.. Oleneb kelle jaoks.. Minu jaoks.. Hee... Jaa, mõneti head, mõneti halvad.. Teiste jaoks vist vahet pole. Mõne inimese jaoks halb. Mõne jaoks hea. Vähemalt praegu.. Aga ma ei taha kellelegio halba.. Aga lõpuks ikkagi keegi saab ju haiget... Ma ei tahaks seda. Aga mida kuradit ma tegema peaks? Mina küll midagi välja ei suuda mõelda. Põhimõtteliselt võib ju nii ka.. aga... mitte et see tore poleks :P. Hee. On küll. Aga... Hmm... Aga see tundub mõneti vale.. Aga ka mitte... Hmmm, eks aeg näita. Ma arvan.. Vist... Aaaga... Ma ei tohiks ju... Või? Mh?Ah? Või tohin? No siis võiksin kui ma ainult ennast kahjustaks. Mida ma küll ka teen.. Aga teisi ka. Nemad on olulisemad.. Sest esiteks oleks see minu süü ja teiseks ei parane nad nii hästi kui mina. Ma arvan. Hmm. Crap. Keeruline. Liiga keeruline... Miks ma seda teen? Sest ma tahan? Aga kas tahan ikka? Jaa tahan küll, samas aga ei taha ka... Kuigi... põhimõtteliselt oleks see ju võimalik..vist... Teha nii, et kõigil oleks hea.. Ja keegi ei saaks viga... Njaa.. No ma üritan. Või noh.. proovin... või midagi.
Tegelikult eelnev tekst ei olnud eriti abistav.. See ei teinud asju eriti selgemaks..Aga ükskõik. Ja kõigile keda huvitab: ma ei taha sellest teiega rääkida nii et jah. Vabandust aga.. Njah...

Mmm.. Üldiselt on hästi. Ka keerulised asjad võivad head olla..Vähemalt on huvitav, elu muutuski liiga igavaks. Kuigi kui igav oli tahtsin põnevust ja nüüd tahaks jälle igavust .... Noo.., tegelikult ikkagi mitte.

Unistused on head.. Alati on võimalus, et need teostuvad :).

Mmmh.... Miks? Miks? Miks? Miks? Miks nii? Nagu.. See ei sobi üldse... Mina olen mina.. Ma olen ... Liiga... Liiga palju igasuguseid asju....
Ohjeebus.

Eks elu näitab...

Kommentaare ei ole: