esmaspäev, 1. oktoober 2007

...

//kui kedagi huvitab, siis te võite nüüd kommenteerida ilma et te sisse peaks logima vms. Nii et..tehke seda..
Olen seda mingis 6-s kohas näinud juba nii et mõtlesin, et võiks ju kah..

1. Kas sa said nime kellegi järgi?
Minu teada mitte

2. Millal viimati nutsid?
See oli vist mõned nädalad tagasi kui ma Fools Errandit lugesin ja see oli nii kurb.

3. Kas sulle meeldib su käekiri?
Ei.

4. Mis on su lemmik lõunasöök?
Ei taha hetkel toidust mõelda, vastan kunagi hiljem..

5. Kas sul on lapsi?
........ei..

6. Kui sa oleksid teine inimene, kas oleksid endaga sõber?
Oleneb. Esmapilgul arvaksin, et ta on mingi ülbe egotsentriline mõrd, aga kui paremini tundma õpiks siis meeldiks küll (eeldusel, et ma temaga suhtlema hakkaks pärast esmamuljet). Aeg-ajalt käiksin tõsiselt pinda endale. Aga siis tuleb lihtsalt teiste inimestega suhelda.

7. Kas oled tihti sarkastiline?
Ei. Peamiselt kas otsekoheselt õel..või lihtsalt valestimõistetud.

8. Kas su kurgumandlid on eemaldatud?
Ei, aga poolel perekonnal on ja mul taheti ka kunagi.

9. Kas sooritaksid benji-hüppe?
Vabalt.

10. Millised on su lemmikmaisihelbed?
...I'm not even going to answer that...

11. Kas seod paelad lahti, kui jalatsid ära võtad?
Jup.

12. Kas pead end tugevaks?
Vaimselt..hmm, mitte just tugevaks, aga paindlikuks ja kiiresti paranevaks. Füüsiliselt ma arvan, et piisavalt.

13. Milline on su lemmikjäätis?
Vanilje-iiris/piparmünt-shokolaad.

14. Mida märkad inimese juures esimesena?
Nägu, silmi, juukseid, käsi.

15. Roosa või punane?
Punane.

16. Mis sulle enda juures kõige vähem meeldib?
Ei teagi.. Paljud asjad võiks teisiti olla veidi, aga siis poleks ma enam mina. Näiteks ma võiks vähem püsimatu olla, aga siis ma oleks juba hoopis keegi teine..
Võib-olla vastuolulisus. Või see, et ma ei mõista inimesi eriti..aga nii on see vist kõigiga..

17. Mida igatsed kõige rohkem?
Midagi ei igatse. Minevikust vähemalt mitte. Tulevikult ootan nii mõndagi.

18. Kas loodad, et keegi selle ankeedi küsimustele enda blogis vastab?
Ei huvita eriti.

19. Mis värvi pükse ja sokke hetkel kannad?
Valged sokid ja pükse pole, on must seelik.

20. Mida viimati sõid?
Jääteed, saiakesi (kuigi nad on saatanast, aga noh..), shokolaadi. Väga ebatervislik..Aga....

21. Mida hetkel kuulad?
Midagi. Vaikust. Arvuti suminat.

22. Kui oleksid rasvakriit, siis mis oleks sinu värv?
Tumepunane oleks kena..Aga kui võtta olemuse järgi, siis selline tume oranzikas-punane-pruun.

23. Lemmiklõhn?
blaah... Vee lõhn..st. vihma, mere jne jne.

24. Kellega telefonis viimati rääkisid?
Ühe isa sõbraga. Don't ask.

25. Parim spordiala, mida telekast jälgida?
Midaiganes.
Ok, jalgpall, kui nad üksteisele jalga taha panevad ja nii.

26. Su juuksevärv?
Mingi pruun-blond.

27. Su silmade värv?
Hallid.

28. Kas kannad kontaktläätseid?
Ei.

29. Lemmiktoit?
vt küsimus nr 4.

30. Kas õudusfilm või film õnneliku lõpuga?
Oleneb tujust.

31. Mis filmi viimati vaatasid?
See oli päääris ammu... Ei mäletagi.

32. Mis värvi särki hetkel kannad?
Mingi helepruun mustritega ja teine on must.

33. Suvi või talv?
Kevad.

34. Kallistused või suudlused?
Võtaks küll mõne.

35. Lemmikmagustoit?
Vt. küsimus nr 4 ja 29.

36. Mis raamatut hetkel loed?
Loen tavaliselt umbes 5 raamatut korraga.. Hetkel kõige aktiivsemalt loen Wheel of time, Veronika decides to die ja mingid erialakirjandusvärgid, ei viitsi rääkida sellest..

37. Mida su hiirematt kujutab?
Mis mõttes minu ? Ma ei oma isiklikku arvutit rääkimata hiirematist..

38. Mida viimati telekast vaatasid?
Pole telekat vaadanud umbes kuu aega vähemalt (kui mitte arvestada seda mingit soome või vene värki Tarus või mõned jupid mis möödaminnes Auras on nähtud).

39. Lemmikheli?
Oleneb.. Mere hääl on ilus. Ja metsas vaikust kuulata ka (sest see pole täiesti vaikus)..Puude kohin.. Lume krudisemine... Mõne inimese hääl...jne.

40. Rolling Stones või The Beatles?
.....ei..oska..vastata.....

41. Mis on kõige kaugem riik, kus oled puhkamas käinud?
Prantsusmaa.

42. Kas sul on mõni eriline oskus või anne?
Oskan joonistada vist.. Aga midagi väga vapustavat teha ei oska. Võib-olla veel avastan elu jooksul oma ande.

43. Kus sa sündisid?
Rakveres (kuigi ma ei välista, et ma polregi sündinud vaid tulnukad tegid mu tehislikult vms, sest ma ei mäleta oma sündi(mis pole küll suur üllatus, aga..))

44. Kui palju kommentaare sissekandele ootad?
0. Aga tegelt oleks äge kui keegi midagi ütleks...Aga ei oota tõesti.

45. Kes kõige tõenäolisemalt kommenteerib?
Umm...Mitte keegi. Äkki Melian. Ta on paar korda midagi öelnud. Naah, vaevalt küll.

Noh, oli siis huvitav? Saite midagi uut teada? Didn't think so..

2 kommentaari:

Dani ütles ...

*leaves a comment*

Siiri ütles ...

Ma jäin hiljaks : (