pühapäev, 7. oktoober 2007

A good day :)

Jep.
Üldse on olnud hea nädal. Igast ootamatuid ja häid ja toredaid asju on juhtunud. Mmhmh. Veidi nagu jube ka, aga nii heas mõttes.. Noh, et veits nagu.. Noh, ootamatused on alati..ootamatud..ja hirm tundmatu ees janiiedasi. Aga kokkuvõttes siiski hea.
Nädalavahetusel oli Mirju siin. See oli ka väga tore. Tegime mingeid väga tsikkide asju :P. Näomaske ja pillow-talki jms. See oli armas. Polnudki teda ammu näinud. Aa, Mirjule meeldis lennata ka :).
Jah, käisin lendamas jälle.. Ja ma mõtlesin juba et mulle ei saa see rohkem meeldida..Aga täna... See oli....lihtsalt liiga...IMELINE.
Lendasime mere kohal. Meri oli... Kõige maagilisem asi, mida ma näinud olen. See oli nagu kuskilt teisest maailmast. Ja hiigelsuured tehasehooned imeväiksena mu all.. ja karjäär oli ka hullult vinge. Ja põldude kohal lendavad linnuparved nagu.. ei oskagi võrrelda. Maagiline. Võrratu. Olgugi et jalad olid jäätunud (ja on ikka veel ebanormaalselt külmad ja üldse olen vist veidi haigeks jäänud) ja oli ebamugav.. Ja raputas ka mõnusalt (aga see oli pigem kaif. Oligi adrenaliini vähe). Aaaaahhhh...... See oli tõeliselt tõeliselt lahe. Ma pole vist nii ilusaid pilte enne näinud oma elus.. Meri oli lihtsalt nii . Noh.. ! ..Teate...
Okei, te ei mõista. Ma ei oska seletada ka. No mis seal ikka.
Mm. Mida veel. Vaatasin lõpuks ometi Stalkeri ja Hero ära. Mirju luges enamiku ajast, kui Stalkerit vaatasime, mingit moeajakirja. Ma ei süüdista teda.. See läks oma kaadtite pikkuse ja tühjuse poolest sinna Kubricu kanti.. Aga mulle meeldis. See oli ikka väga hea tegelikult. Eriti need..mõned kohad... need spookyd kohad.
Hero oli lihtsalt kena.
22.22 tagasi Tartus. Armastan seda kellaaega.. (eino kena küll. msn-il mingi jube viirus. kuidas sellest lahti saada huvitav...).
Aa, jaa. Tartu. Heh.
Just.

Kommentaare ei ole: