neljapäev, 10. mai 2007

Kool...Kool.Kool!!!!!!!!!!!!

Kerged süümepiinad ja samas ka kergendus on vahelduseks muretseda millefi nii tühise pärast kui kool. Põhimõtteliselt, ma puudun kuradi palju ja hindamised on nädala pärast, mul on miljon asja teha ja ma ei jõua neid valmis... Kuid ma arvan, et nii hull asi pole, et mind välja visataks või midagi, aga halvasti läheb ilmselt küll... Näiteks avastasin ma, et ma olen mingi kolmes arvutigraafika tunnis käinud ainult (!!!) õnneks jäin skulptuuri arvelt tundi ja tegin mõned asjad ära. Seegi hea. Muidu siis on veel skulptuur... Aga seda saan ma (Thank god!!) kodus teha. Joonistamise ja maali saan mõne õhtuga korda. Kompast ma ei taha mõeldagi. Eriala kompa ja kirjaõpetuse saan ka korda ma arvan. Vabajoonistamine on ka mingi üheõtu värk.. Ja.. aa... Rohkem polegi.. No siis pole väha hullu. Aga ikkagi. Üsna paha. Kurat kui paha paha inimene ma olen!! Miks ma nii.. kohusetundetu või mida iganes, olen??!!!! No suva. Pole oluline eriti.. No ma muidugi kardan ja muretsen, sest see n ikkagi suurem osa mu elus..vist.. No stress on suht julm. Vähemalt mu pea ei valuta enam. Eile valutas. aga see oli sellepärast et ma mingi kolm päeva frikin lugesin non-stop ja ei maganud eriti. Kui magasin siis kooli arvelt. Shit shit SHIT!!!!
No parem hilja kui mitte kunagi. Peaasi mingidgi hinded saada. Alati on järgmine poolaasta. No vähemalt mingi aeg eks ole. Ee... üldiselt. Kõik muu saatsin ajutiselt sinnasamusesse ja mul on kõigist ja kõigest niiiii pohhui. Mul on ennat vaja päästa vahelduseks. Ma ei taha kedagi näha ka, Gala oli isegi hull. Kuigi nüüd, siin internetis olles, on veidi isu jälle inimesi näha.. Aga ei. Parem mitte. See on paha paha paha!!! Nope, ei kedagi. Parem keskendun ühele asjale: kool. Ja blokeerin absoluutselt kõik muu. Siis äkki saan veel midagi muuta.. Muidugi saan, alati annab midagi muuta. Usus on jõud, kuni on usku, on lootut.. usu. usu.... ... No ma üritan. Aga kas ikka üritan??? Ma ei tea.. Võib-olla. Ma tahaks, ma pean!!! No ühe nädala võib ju kohusetundlik olla.. Pealegi on mõne aine hindamine vb nädala lõpupoole, siis jääb veel paar päeva.. pluss veel nädalavahetus.. Nii. Tubli. Hinga. Rahu. You can do it. Ofcourse I can. I'm a queen. Queens can do anything.. Anything at all...

*end of mad ranting*

1 kommentaar:

123qweasd ütles ...

Hei, nagu, tšill.
Rilääääks, kõik saab korda ja värki.

Mm, kui ma olen oma toa ära koristanud ja uued pildid üles riputanud, siis ma võin su enda juurde kutsuda jasmiiniteed jooma või midagi. Nagu, tšill.