teisipäev, 15. mai 2007

Müristamine, vihm, rahe välk, müristamine

just sellises järjekorras on nad täna ilmnenud. Ilgelt tsill nagu. Kurat, kuidas oleks tahtnud õues olla.. Selle asemel olin ateljees ja viitsin aega kuna mul ei tulnud pilt välja nii et jätsin selle pooleli lihtsalt. Kohe hakkab materjaliõpetus. Neli tundi. Disainime galeriid. Palun tapke mind keegi. Anyone? Ok, asi polegi väga hull, aga see on niiii tüütu. Imbi aina räägib ja räägib ja räägib...Bleh.
Aga ujumine on päris tore. Eriti kui ma muid asju mõtlen, siis ma ei pane eriti tähelegi mida ma teen ja ei väsi ära :). Mõtlesin proovida koomiksit joonistada.. Aga nii keeruline on asju piltidega väljendada.. Sõnadega on ikka palju parem.. Aga ma arvan, et see on niiviisi palju huvitavam.
Aga muidu on tore. Peas on õnnis tühjus koguaeg. Kui mõni mõte tuleb matertatakse ta eos surnuks. Unenägudes on see veits keerulisem, aga pole viga. Nii niii tore on ainult koolile mõelda :). Kuigi pärast saab ikka päris raske olema, aga teate mis? Mul on jumala pohhui! Praegu vähemalt...
Terve korter on mingi julm laga muidu.. Üksi on seal suht tore.. Aga Gala on nii spooky kuidagi. Kui temaga rääkida, siis on normaalne, aga kui ta vaikselt omi asju ajab, siis on selline tunne nagu .. Ma ei tea.. Hästi ebamugav ja külm ja õudne. Ma arvan, et ta on mu peale pahane (kes ei oleks, eks ole?), aga mul on vist suht suva.. Ma võin vabandada ja kõik ja mul on kahju, aga ma ei usu, et sellest talle piisaks. Pealegi nagu ma ütlesin on mul ükskõik. Kõigest. Peale kooli. Kes ikka inimsuhteid vajab, põrgusse ma ütlen.
Üldkompa imeb.
Kõik muu saab korda.
No Üldkompa ka ma loodan..

Igatsen Hannat.

Kardan igasuguseid asju. Või mitte äris ei karda vaid nad tekitavas minus ebamugavust ja sisemist tõrget. No mitte koguaeg, ainult kui ma neile mõtlen, ja ma üritan seda vältida, nagu ka nende asjade juhtumist (nagu näiteks inimestega kokku saamine).

Huvitav kuidas Curul läheb.

Võib-olla peaks lihtsalt kõik maha matma ja käega lööma.
Naah, liiga keeruline.
Lihtsalt..pohhui..
Ükskõik.
Ignoreeri.
Mõtle koolist.. Nii..väga hea...mõtle koolist...

Tore.
Mu käed on kuivad.
Vastik.
Ja madal vererõhk imeb.

Aga kõige olulisem on tegelt et täna oli sitaks lahe ilm!!!

Kommentaare ei ole: