reede, 18. mai 2007

Disaaiiiin.....

Disainisime galeriid. Üllatavalt fun oli. St. ma alati mõtlesin et "oh, õpiks disaini" aga tundus muidu ilgelt igav. Aga see oli tõesti lahe!!! Nagu väga!!! Kuigi me tegime kahe peale seda ja mul õnnestus jälle mingi debiilne värdjas kaaslaseks saada kes midagi ei tee. Viimane kord kui paaristööd teen. Ma vihkan kellestki sõltumist. Muidu olin suht rõõmus mõneks hetkeks, kuna töö kaitsmine läks ka päris hsti, veidi tekst lonkas ja unustasin mõned asjad ära, aga iseenesest olin suht kindel ja käed ei värisenudki väga. Peale selle avastasin et Patrik ja Jaan on hullult toredad, st. teadsin seda enne ka aga ikkagi.. Viimane nädal olen kuidagi sattunud nendega kokku koguaeg. Päris hea on lollitada niimoodi. Üldse on suht norm kursus. Kuigi imelikud on nad ikkagi.
Inimeste ignoreerimine ei õnnestu eriti hästi. Nad otsivad mu ise üles. Deem. Ja ma ei oska kuidagi delikaatselt neile öelda ka, et...umbes, sorri, su probleemid on mulle liiga suured. Aga juba sellega tulid igasugused asjadf meelde ja hullem uppumistunne on. kohutavkohutav, aga ma ise olen niiviisi üksi jäänud, ma ei taha teistele ka nii teha.
Väga palju stressi.
Üldkompa!!
Uni.
Või mitte uni vaid väsimus ja roidumus.
õudne.
Nälg ka, aga isu pole.
Deeeeeeemmm.
Peaks magama. Ja sööma.
bleh.

Kommentaare ei ole: