neljapäev, 29. märts 2007

Manamanah.

Kas parem on negatiivsed emotsioonid välja elada või need headega nullida? See on oluline küsimus tegelikult. Dilemma. Soovitati välja elada. Hea meelega teeks seda. Aga kõik negatiivsed emotsioonid minus sünteesivad ennast alati hästi kiiresti kurbuseks ja enesehaletsuseks.. Kuidas välja elada kurbust? Hmm.. Vägivaldsed kujutluspildid, kahjuks küll mitte minu suhtes kasulikult...
Mmm... Vähemalt... Nüüd on sel mingi lõplikus. Aga sellega on omad probleemid. Aga nüüd ma võin vähemalt alla anda. Nüüd peaks kaadritagune hääl karjuma: No! Never give up! NEVER!!!
Põrgusse see.
Vahet pole.
On küll! Ma vajan mõnda sõpra...
Kohe.
Shit.

Vau. Ma kogesin just mingit naljakat asja... Ma jõudsin väga halva enesetundeni ja hakkasin siis äkitselt end rõõmsalt tundma. Nagu... Wtf?
Aga nüüd kui ma seda vaatan.. Nojah... Mis teha. Aga vahet pole, sest mul on veel pikk elu ees ja kokkuvõttes pole seal mingit vahet eksole :). Heh. Tõsi :D. Kuule, see on nagu lahe! Ma tunnen ennast positiivse ja optimistliku ja rõõmsana! Way to go, man!
Peaasi, et see säiliks.
Aga ma tunnen, et natuke kergem on nagu. Lihtsam.. Samas veidi nukker on ikkagi, aga mis teha... Elu on elu.
Ma vist jõudsin sellesse punkti, kus ma olen nõus maha rahunema ja mitte nii palju muretsema teatud asjade pärast. Omamoodi tore. See närvitsemine hakkas mulle juba kergelt ajudele käima.
Olgu. Nüüd olen ma rahunenud vähemalt. Vaja veel kurbus võita.

Kommentaare ei ole: