teisipäev, 18. september 2007

Vihmapilved ja kollased lehed..

Sügis...Vaieldamatult sügis, kuigi kalender nii veel ei väida.
Inimesed on nagu ikka..ehk veidi nukramad kui muidu. Olen koolis (nagu ikka) ja mõtlesin, et kirjutaks veidi (lugesin Oti blogi jälle..deem, see on liiga hea, lugege kindlasti (kui keegi seda blogi loeb)). Hetkel on siin ainult üks inimene veel.. aga küll neid tuleb veel.. Päikesest on kahju..sellest, et teda pole..
Õhtud on täidetud peamiselt väsimuse ja tühjusega..Lihtsalt energiat ei ole..
Aga üldiselt ei oska elurütmi kuidagi iseloomustada..Ehk siis väsimusega..Selline sügisene melanhoolia..Ei jaksa olla ei kurb ega õnnelik. Lihtsalt olen. Kuigi tahaks elada.
Aga tahtmisest on vähe..vaja on pidevat pingutust.. Näiteks, et olla vabam.. Ma olen kindlasti palju vabam kui olin mõned aastad tagasi.. aga tahan veel!
Ja lugege Dali "Geeniuse päevik"-ut. Väga väga hea.
Joke on esimesel kursusel siin.. Rääkisin temaga natuke..Või täitsa palju. Ta käis ühel matkal. Kandis mu kotti. Tundub tore. Kuigi muidu on I kursus veidi veider... Aga mis seal ikka. Ongi hea. Kuigi eriti suhelnud pole nendega, ilmselt peamiselt sellepärast, et pole suitsetajate ringis :P. Noh, see-eest ei haise ma nii haigelt kui nemad.
Mulle ei meeldi sügis.
Talv on veel hullem. Aga sügis on ka halb.
Kõik on nii..masendav... Või on asi vaid minus.
Kuigi Silluga Toomel kiikuda oli küll seff. Peaks seda kordama.
Ilmselgelt täna siit mingit asjalikku teksti küll ei tule.

Ohjah.

No proovida võib ikka.
Näiteks.. Kui mõtekaks lugeda mu tundeid..Hmm.. Kohe räägime neist..
Olen vabanenud päris paljudest halbadest asjadest.. Halbadest mälestustest.. Ja ma juba peaaegu, et ei vihkagi kedagi.. Ainult väääga tsipuke on veel selliseid negatiivseid tundeid. Tunnetest vabanemine on üllatavalt lihtne. Palju lihtsam kui nende allasurumine (ja sel juhul teevad nad ootamatuid külastusi aeg-ajalt). Tundub, et positiivseid juurde leida on keerulisem ja siis on selline tühi moment praegu...
Aga ma ei kurda, elu tõotab ülesmäge minna (samas, ülesmäge on raskem, aga seeeest rõõmsam :)).
Täna on hea päev...
Ma vist ei jää ikkagi kooli... Toomemägi kõlab ahvatlevalt.
Umm. Näeme millalgi. Võtke ühendust.

1 kommentaar:

Siiri ütles ...

ooh, te käite ühes koolis, lahe^^