esmaspäev, 7. märts 2011

Nostalgia

Issand jumal
:D

Avastasin midagi imeliselt nostalgilist. Nimelt Somnium Mirabile, millest minu rollimänguri teekond algas, jutuka logid. Aasta 2003 September. Ilmselt ma kuskil siis või veidi varem olingi liitunud foorumiga. Võib-olla isegi palju varem. Ma olin nii häbelik ja noor, et ma ei rääkinud seal suurt midagi, kuna kõik tundusid nii vinged ja targad.
Siis kuskil 2004 aasta lõpus vist avastasin ma et Curu tegleb larbiga. Ehk siis peaaegu poolteist aastat hiljem.. Ja ma olin hästi rõõmus, sest ma olin juba nii ammu tahtnud minna, aga kartsin.
Siis kuskil 2005 alguses oli mu esimene D&D, Brokennon, Urg, veel D&D.. Piiksukas Toomemäel.. Ohjah :D
Ja 2005 aprill Kettamaailm. Minu esimene Päris Larp!

Aga siin suur aitäh SoM-ile, millest kõik algas. Mul on kahju, et ma nii noor ja nii kartlik olin.. Oleks olnud väga tore teie kõigiga sõbraks saada, aga asjad läksid teisiti. Siiski, minu jaoks jääb SoM ja kõik Somnikud alati selleks esimeseseks ja armsaks.

Kommentaare ei ole: