reede, 9. mai 2014

Kevad

Mõistsin täna, et ma olen stressis, aga ei saanud hästi aru miks. Enamik aega olen kodus ja ei tee midagi. Üks faktor on muidugi raha ja selle puudumine ja see, et mu "töö" on niivõrd juhuslik ja mu usk sellesse on vist veidi langenud. Tundub perspektiivitu. Ses suhtes see mulle muidugi meeldiski, et kõik on enda teha.. Aga millegipärast olen ma praegu väsinud sellest. Aga kõige suurem põhjus on vist see, et võtsin kaks kohustust, mis tundusid päris toredad ja tänuväärsed - larpi kahes koolis tutvustada. Probleem on selles, et paratamatult pole sama vabadust teha oma asja ja oma nägemust. Inimestel on konkreetsed soovid ja raamid juba ees ja see tekitab minus sellist jõuetust ja huvi kaob ära, sest teeks nagu mingit tellimustööd. Sellepärast vist olekski larpi proffesionaalselt tegemine ilgelt nõme. Kokkuvõttes on see vastik tunne, et see on kohustus mulle ja see on koguaeg kuklas, aga ma väldin seda ja siis tekibki selline pinge. Proovin siiski endas leida mingi energia, et need kaks ära teha ja siis on vähemalt selge, et see pole minu jaoks ja keegi teine võib selle oma südameasjaks võtta... Vähemalt sellisel kujul... Endiselt on päris kurb ja raske olla. Kuidagi kasutu tunne on. Vaja mai üle elada ja siis on parem.

Kommentaare ei ole: