pühapäev, 9. august 2009

Berliin. Kell 4 öösel täiesti segasel electro peol hullult vinges rajoonis. Ja pärast 2h tantsimist selge karge hommik, vesi ja liiv. Ostsin kirbuturult torukübara. Kohtasin veidraid inimesi ja see klubi Oranierburger str.-l on ikka üle prahi. Elagu underground, graffiti ja tasuta sissepääs. Jäime metroos piletita s6itmisega vahele ja pääsesime 5euroga mängides lolli ja vaest välismaallast. Kiirteed ja hääletamine, kuumus, väsitav.
elu on sitaks lahe

3 kommentaari:

Dani ütles ...

Torukübar! Ma mõtlesin vahepeal umbes kuu aega, kust võiks Eestis torukübarat saada. Ei mõelnudki välja:(

Hellera ütles ...

OMGYAY!!!

Ja vihjeks Danile - tee ise torukübar. Zelor tegi näiteks (minu ja oma ema abiga).

Dani ütles ...

Ma olen mõelnud ise tegemise peale, aga ma ei oska välja mõelda, kuidas see tuleks säärane, et ma sellega rahule jääks...