laupäev, 28. märts 2009

Tere!

On saabunud kevad ja inimesed vaatavad vahepeal maast üles ja vahepeal naeratavad ka. Veel mitte eriti, aga üsna pea teevad nad seda tihti. Mina, kelle jaoks kevad on põhimõtteliselt mind ülejäänud aasta töös hoidev kütus, olen entusiastlikult väheste riietega ringi lipanud, kinnitades endale, et ma ei jää haigeks. Siiani on mõjunud. Küll mõjub edasi ka, aju on selline.
Ma loodan, et Kadrinas mingi jube külm pole, muidu saab raske olema. 
Hästi kena on, eriti siis kui päike paistab. Talvel olen ma ikka masendav inimene vahel.
Koguaeg ma muidugi ka rõõmupallike pole, inimesed ajavad ikka närvi tihti. Meessugu on ka endiselt kohutavalt pettumustvalmistav. Aga ma arvan lihtsalt, et asi on Eestis, siin on meestel erakordselt madalad käitumisnormid. Muidugi on ka väga armsaid ja tarku ja viisakaid mehi, aga nad on tugevad vähemuses kahjuks. 
Nägin Zelorit ja Hannat täna öösel unes. See oli veidi imelik tegelikult, Zel oli vist mingi LSD laksu all koguaeg. Aga tuli väike igatsus. Eks ma varsti näen teda ka. Võib-olla nägin teda unes, sest tal on sünnipäev täna.
Ma tahan nii väga suusatada, see oli nii hea. Elagu ekstreemspordid! Eriti need, mis keerulised pole!
Sillu tahab kiisupoega. See on tore.
Ma loodan, et ma kolima ei pea jälle. See on nii õudne.
Tegelikult see ongi see. See ongi kõik, saate aru? Rohkem ei ole midagi. See ongi täius ja ilu. Asjad ei peagi olema keerulised, et nad oleksid sügavad.
Ja ilu on igalpool. Grimmu suvehommikul raudteel ja valgus paistmas läbi Leelo kaelakee ja härmas kuused Lapimaal ja roostes väravad ja salapärane pimedus kõrvaltänavas ja otseteed, mida ma ei tea ja see armas modell ja too tüdruk, kelle nime ma ei tea ja uus tuttav ja tantsimine ja kena muusik.
Armunud on nii hea olla. Eriti kui sa oled armunud millessegi, mis sind alt vedada ei saa. Sellepärast on inimesed halvad. Eriti mehed, sest nad mõtlevad teistmoodi ja teevad sellepärast meile väga palju haiget. Meie: jumalannad, teemandid, delikaatsed lilleõied, lumehelbed, nõiad, elu hoidjad...
Aga elu, kevad, maailm, energia - sellesse on hea olla armunud. Eks ma muidu armastan  neid ka, aga kevadeti olen ma just nimel armunud. Ja tegelikult on kevadel iga naeratusega selline pisut peadpööritav tunne, nii et miks mitte olla armunud ka tollesse noormehesse poejärjekorras või meie imearmsasse modelli (kes on küll vist nii nooruke, et siis ma oleks juba pedofiil). 
Muide, ma leidsin endale facebookis mingid USA sugulased ja kuigi mul on oma sugulastest täiega savi oli mu vanaonu tütre pojaga päris huvitav rääkida. 
Elu on ikka nii hea. Pole midagi paremad kui olla siin just sel hetkel elus ja sellises vanuses. Me elame nii põneval ajastul, igavlemine on patt.
Ja ostke Milkat, saate mind Alpidesse saata (SUUSATAMA!!!).
Ma vist tõmban nüüd otsad kokku.
MA ARMASTAN TEID KÕIKI!!!!
(Välja arvatud neid, kes ise teavad ka, et nad mulle ei meeldi. Teie olete nõmedad jobudest luuserid. VOH!)

1 kommentaar:

kv ütles ...

Armastan sind ka mu kallis karvapallike!